ראש השב"כ לשעבר דיכטר: "בנט גרם אתמול לנזקים בחשיפה"

אסתי פלד No Comments on ראש השב"כ לשעבר דיכטר: "בנט גרם אתמול לנזקים בחשיפה"

ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסביר את הנזק הכבד שגרם בנט לביטחון המדינה והעריך כי ייתכן ותוך כדי נאום הוא החליט להדליף בכדי להסיט את תשומת הלב מהצעקות כנגדו, "בנט פרסם הליך שטרם הסתיים, דבר שלא זכור לי בעשרות שנותיי במערכת הביטחון"

אבי דיכטר צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבצע המוסד שבנט חשף | ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למבצע המיוחד של המוסד שחשף ראה"מ בנט ללא מטרה ברורה, לדברי דיכטר, "לרה"מ יש אפשרות לחשוף מבצעים סודיים, אבל באישור של ראשי זרועות הביטחון אם המבצע הצליח, כי בד"כ הכול נשאר בצללים".

דיגטר הסביר את המגבה חשיפה שערך נתניהו למבצע גניבת ארכיון הגרעין מאיראן שהשפיע על דעת הקהל העולמית כנגד איראן, "נתניהו חשף מבצע מוצלח עם ארכיון הגרעין האיראני – ובנט חשף הליך שעדיין לא הסתיים, דבר שלא זכור לי בעשרות שנותיי במערכת הביטחון".

ראש השב"כ לשעבר הבהיר בריאיון כי "בנט גרם אתמול לנזקים בחשיפה. אני לא יודע האם תוך כדי נאום בנט החליט להוציא את הפרסום כדי לכסות על הצעקות שהתרחשו בכנסת. זה מטריד. הפרסומים בכלי התקשורת הערביים – זה כי אנו נמצאים במזרח התיכון שעשיר בדימיונות".



0 תגובות